Reklama w Google

Reklama w Google, czyli skuteczny sposób na wypromowanie się w internecie!

Masz firmę i zależy Ci na skutecznej reklamie w Google? Zgłoś się do nas! Haiku Studio od lat zajmuje się prowadzeniem skutecznych kampanii reklamowych w Google. Jesteśmy specjalistami od Google AdWords oraz dodawaniem firm do Google Maps. Nasze działania marketingowe dopasowujemy do potrzeb i wymagań Klientów.

Jeśli chodzi o marketing internetowy to prawie każdy jest w stanie samodzielnie poczynić kilka prostych kroków, bo na social media znamy się niemalże wszyscy. Prowadzenie fanpage’u na Facebooku, wysyłanie e-maili czy podawanie przeróżnych informacji na swoich profilach w social mediach to czynności dość proste, jeśli chodzi o ich podstawowe opanowanie. Potrzeba jednak czasu, aby regularnie i na bieżąco kontrolować te działania. Wielu ludziom tego czasu brakuje, są też tacy, którzy wolą mieć zrobioną profesjonalną kampanię reklamową w Internecie – wobec czego zlecają to m.in. naszej firmie.

Chcąc poprowadzić profesjonalną kampanię reklamową – reklamy w Google, potrzebujemy natomiast umiejętności i czasu.

Nasza firma od lat tworzy kampanie reklamowe w Google AdWords. Mamy w tym doświadczenie i umiejętności, pozwalające na skuteczne wypromowanie każdej firmy!

Stworzyliśmy już wiele reklam w Google i dzięki pozytywnym efektom, zostaliśmy niejednokrotnie docenieni. Wielu z Naszych Klientów, w ramach wdzięczności poleca naszą firmę – stąd rosnące zainteresowanie usługą reklamy w Google w naszej firmie.

gdzie możesz zaistnieć w Google

Google AdWords – reklama w Google

Google AdWords to system reklamowy firmy Google – jedyny możliwy, pozwalający na reklamowanie siebie i swojej marki w Google, którego celem jest wyświetlanie użytkownikom Google reklam tekstowych lub graficznych (w zależności od rodzaju sieci wybranej przez firmę, która chce się zareklamować). Zarówno reklamy graficzne, jak i tekstowe należą do kategorii linków sponsorowanych.

Reklamy tekstowe czy reklamy graficzne w Google?

Reklamy w Google dzielą się na kampanie. Do wyboru mamy kilka typów kampanii: kampanie wideo, promocje aplikacji, zakupy Google, sieci reklamowe i sieć wyszukiwania. Do najczęściej spotykanych i kojarzonych przez ludzi należą zapewne reklamy tekstowe w Google lub reklamy graficzne. Które są lepsze? W jakie reklamy Google najlepiej zainwestować?

Zastanawiając się nad typem reklam, który będzie najbardziej odpowiedni dla Ciebie – najlepiej jest skonsultować to ze specjalistami od reklamy w Google. To, czy wybierzesz reklamy graficzne czy tekstowe, zależy w dużej mierze od tego, jaką kwotę jesteś w stanie przeznaczyć na realizację kampanii. Reklamy graficzne w Google są przede wszystkim droższe. Ważne jest też jakiego efektu końcowego oczekujesz. Optymalnym rozwiązaniem jest połączenie reklam tekstowych z graficznymi.

Nasi spece od Google AdWords doradzą Ci najlepszą opcję reklamy w Google!

Reklamy tekstowe są to reklamy wyświetlające się na pierwszych pozycjach, po próbie wyszukania potrzebnej frazy w wyszukiwarce (nad wynikami organicznymi – są od nich wyraźnie oddzielone). Reklamy tekstowe w Google są oznaczone charakterystycznym żółtym znaczkiem “Reklama”. Tego typu reklamy z reguły funkcjonują na zasadzie tzw. CPC, czyli są płatne za każde kliknięcie przez zainteresowaną osobę i przejście przez link do strony reklamodawcy. Jest to dobra opcja pod tym względem, że nie płacisz za każdorazowe wyświetlenie reklamy, tylko za kliknięcie w reklamę w Google przez potencjalnego odbiorcę Twoich produktów, usług etc.

Reklamy graficzne to natomiast reklamy emitowane za użyciem tzw. feedów produktywnych. Są to reklamy graficzne, pojawiające się w wyszukiwarce, gdy Google pobiera informacje na temat produktu wraz z grafiką. Z pewnością każdy je kojarzy, stąd też fakt, że są one bardzo skuteczne.

Reklamy w Google – powierz to nam!

Google AdWords to zbiór narzędzi do promowania Twojej marki w Google. Jedne z nich są mniej skomplikowane, inne bardziej. Częściowo reklamę w Google można zrobić samodzielnie, jednak zawsze warto zaufać profesjonalistom i jeśli masz do dyspozycji większy budżet – ponad kilkaset złotych, wtedy należy powierzyć to zadanie odpowiedniej firmie wyspecjalizowanej w Google AdWords.

Nasza firma, jak już wcześniej wspomniano, zajmuje się tym tematem od lat i zawsze z powodzeniem.

Ogromnym plusem jest to, że zlecając przygotowanie profesjonalnej kampanii reklamowej naszej firmie, masz pewność natychmiastowych i zauważalnych efektów!

Koszty kampanii reklamowej w Google zaczynają się od kilkuset złotych i są elastyczne. W zależności od tego, czego potrzebujesz i jakich efektów oczekujesz, nasza firma w taki sposób zoptymalizuje działania w ramach kampanii, aby była ona efektywna.

Z tego typu zadaniami warto zwrócić się do nas. Ponieważ zyskujesz pewność, że niemalże natychmiast osiągniemy zdecydowanie lepsze efekty, aniżeli osoby, które nie znają systemu działania reklam w Google. A po co tracić czas i pieniądze, skoro jesteśmy dostępni?

Najistotniejsze we współpracy z nami jest to, że to Ty określasz wysokość budżetu, który chciałbyś przeznaczyć na reklamę w Google. Nasze działania są dopasowane do tej kwoty. Doradzimy Ci, jaka forma reklamy jest dla Ciebie odpowiednia i pomożemy Twojej firmie osiągnąć zaplanowane cele!

Chcąc uzyskać jeszcze lepsze efekty, warto jest zdecydować się na połączenie kampanii reklamowych Google AdWords z Google Analytics, które jako internetowe narzędzie do analizy statystyk serwisu internetowego, pozwoli zoptymalizować skuteczność kampanii. Pokaże co działa, co niekoniecznie i co dobrze jest zmienić.

Nasi specjaliści zajmą się przygotowaniem efektywnej kampanii od A do Z, proponując najskuteczniejsze słowa kluczowe – odpowiednie do typu reklamowanej działalności. Przygotujemy dla Ciebie także reklamy oraz ustawimy narzędzia analityczne w taki sposób, abyś mógł łatwo sprawdzić, za co płacisz.

Skuteczne reklamy w Google Maps – to możliwe!

Zaistnienie w internecie – szczególnie w najpopularniejszej w ostatnich latach wyszukiwarce Google – to szansa dla każdej firmy na wybicie się z tłumu i zdobycie nowych Klientów. Na samym początku najważniejszym zabiegiem jest zadbanie o to, by firma istniała w Google pod prawdziwym adresem. Dzięki temu każdy zainteresowany usługami/produktami będzie mógł bez problemu dotrzeć do Twojej siedziby. Tego typu rozwiązanie zapewnia opcja widoczność firmy w mapach Google.

Reklamy w Google Maps to działania promujące przedsiębiorstwo przede wszystkim na poziomie lokalnym. Reklamy w Google Maps są darmowe, co jest dużym plusem przy kosztach, jakie trzeba wyłożyć na inne typy kampanii reklamowych w Google.

Pamiętajmy, że lokalne reklamy w wyszukiwarkach i mapach Google to same korzyści i dogodne rozwiązanie dla Twojego biznesu!

Wyniki organiczne jako forma reklamy w Google

Gdy stosujemy działania mające na celu wypromowanie biznesu, mamy do dyspozycji jako podstawową formę tzw. wyniki organiczne wyszukiwania. Jest to jedna z opcji optymalizacji widoczności firmy w Google – zaraz obok Google AdWords. Należy pamiętać, że wyniki organiczne wyszukiwania to opcja darmowa. Wystarczy, że strona zostanie zindeksowana przez roboty Google.

Wypromowanie strony na czołowe pozycje w wynikach Google jest niestety trudne przy stosowaniu pozycjonowania organicznego i efekty widoczne są dopiero po dłuższym czasie. A nie jak w przypadku reklamy w Google AdWords, gdzie efekty pozycjonowania widoczne są niemal natychmiast.

Osiągnięcie pozycji na pierwszej stronie wyszukiwań w Google to wyczyn. Jeszcze trudniej utrzymać się tam na stałe. Pozycjonowanie organiczne to nieustanna i ciężka praca, którą również chętnie dla Ciebie wykonamy.

Dlaczego warto z Nami współpracować?

  • zapewniamy opiekę specjalisty, gotowego służyć pomocą w każdej sprawie i o każdym niemalże czasie,
  • realizację zadań zaczynamy natychmiast,
  • sporządzamy dokładne raporty prac oraz skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych w Google,
  • nie mamy żadnych ukrytych kosztów – gwarantujemy przejrzystość działań.

Podsumowując…

Wybierając reklamy w Google i decydując się tym samym na promowanie strony www w internecie, z reguły początkowo proponuje się wykupienie linków sponsorowanych. Są one w stanie bardzo szybko „zrobić ruch” i sprawić, że staniemy się widoczni w Google. Co do wyników organicznych w wyszukiwarce Google – zaleca się stosowanie tej metody w późniejszym czasie, ponieważ na początku trudno jest tutaj cokolwiek pozytywnego zdziałać. Nie znaczy to jednak, że jest to niemożliwe!

Korzyści, jakie otrzymujesz poprzez reklamy w wynikach organicznych wyszukiwarki Google lub działania z kampanii AdWords warto jest łączyć zarówno ze sobą jak i np. z reklamą w mapach Google. Tak powiązane działania dają Ci pewność dotarcia do większego grona osób, potencjalnie zainteresowanych współpracą z Tobą!

Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Gdańsk, Katowice, Łódź
Chojnice, Człuchów, Czersk

Zależy Ci na skutecznej w reklamie w internecie? Skorzystaj z naszej pomocy!

Co nowego na blogu?

Segmentacja klientów - jak wpływa na sprzedaż?

Co to jest segmentacja klientów? Segmentacja klientów jest to podział całej bazy osób, które dokonały zakupu Twojego produktu lub usługi według określonych cech wspólnych. W zależności od tego, co oferujesz, inne kategorie będą miały zastosowanie. Bazę możemy dzielić na podstawie np.: Demografii – np. wieku, płci Liczby dokonanych zakupów Miejsca zamieszkania Prawdopodobieństwa dokonania kolejnego zakupu

Jak zaprojektować wizytówkę? Praktyczne porady

Dlaczego wizytówka jest potrzebna? Teoretycznie mogłoby się wydawać, że ten niewielki kartonik jest zbędny w dzisiejszych czasach – dane można przecież szybko zapisać w smartfonie i po kłopocie. Warto jednak pamiętać, że wizytówka pełni funkcję zarówno stricte informacyjną, jak i reklamową. Ma w sobie moc przyciągania nowych klientów, ale może ich również odstraszać, jeżeli projekt

Powrót na początek