Dostosowanie do wymagań WCAG 2.0

Strony dla niepełnosprawnych i niewidomych zgodne z WCAG 2.0.

Dzięki zastosowaniu wymagań WCAG 2.0 dostosujesz swoją stronę do wymagań osób niewidomych i niedowidzących. Wyjdź naprzeciw ich potrzebom i zyskaj nowych klientów!

Nasza agencja specjalizuje się w projektowaniu stron internetowych zgodnych z międzynarodowymi standardami WCAG 2.0. Zapewniamy, że wszystkie serwisy administracji publicznej, jakie wychodzą spod rąk zespołu Haiku Studio, spełniają wszelkie formalne wymagania, jakie stawiają rozporządzenie Ministra Finansów oraz ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

Ze względu na wieloletnie doświadczenie rynkowe oraz dostęp do najnowszych rozwiązań technologicznych, nasze strony internetowe znoszą bariery w dostępie do informacji (standard WCAG 2.0), a przede wszystkim – są w pełni użyteczne dla osób niepełnosprawnych, niewidomych i osób starszych.

Dlaczego strony WCAG 2.0 od Haiku Studio?

Wśród powodów, dla których Klienci prywatni i instytucjonalni decydują się na współpracę z naszą agencją są m.in.:

  • Barwy wykorzystane przy projekcie strony uwzględniają potrzeby osób, które mają trudności we właściwej interpretacji palety kolorystycznej oraz niedowidzących.
  • Spójna prezentacja treści oraz materiałów graficznych na stronie. Śródtytuły oznaczamy nie tylko samą wielkością czcionki, ale także stylem, dzięki czemu użytkownik może w krótkim czasie, pobieżnie zapoznać się z tekstem.
  • Do każdego wyprodukowanego przez nas materiału wideo przygotowujemy napisy, z których może skorzystać osoba niesłysząca lub niedosłysząca.
  • Każda strona Haiku Studio zgodna z WCAG 2.0 jest wyposażona w moduł do łatwego powiększania i pomniejszania tekstu.
  • Materiały graficzne uzupełniamy o atrybuty alt=, wskazujące na zawartość obrazów na stronie.
  • Wszystkie dokumenty, jakie wchodzą w skład naszych serwisów są prezentowane w formie tekstowej, co ułatwia dalsze ich przetwarzanie (czytanie, słuchanie z pomocą syntezatorów, zaznaczanie, kopiowanie itd.).
  • Strony dla osób niepełnosprawnych i niewidomych mogą być swobodnie obsługiwane przy wykorzystaniu kontrolerów: myszy, klawiatury i myszy lub samej klawiatury, co stanowi znaczące udogodnienie dla osób z trwałą lub czasową niepełnosprawnością ruchową.

Każdy serwis wdrożony przez Haiku Studio (zgodny z normą WCAG 2.0) przechodzi kompletny audyt części technicznej oraz oceny UX, a w tym szeroko pojętej użyteczności, na którą składają się m.in. wykorzystane na stronie nazewnictwo, sposób prezentacji treści, materiałów graficznych, budowa formularzy oraz wiele innych.

Strony zgodne z WCAG 2.0 dla administracji i firm

Z powodzeniem współpracujemy zarówno z jednostkami administracji publicznej, jak i prywatnymi przedsiębiorstwami, które ze względu na specyfikę branży lub zakres świadczonych usług chcą, aby ich strona była w 100% zgodna z obowiązującymi standardami.

Dlaczego warto wybrać dedykowane strony zgodne z WCAG 2.0?

  • Strony spełniają wymagania stawiane przez polskiego ustawodawcę
  • Niższy koszt przyszłych modernizacji serwisu
  • 100-procentowa kompatybilność z dostępnymi urządzeniami mobilnymi
  • Powszechny dostęp do treści w internecie

Wyślij wiadomość i dostosuj swoją stronę dla niepełnosprawnych i niewidomych

 

Chcesz zlecić wycenę strony według WCAG 2.0? Skontaktuj się z nami!

Co nowego na blogu?

Jak pisać teksty na stronę internetową, które przyciągną uwagę? Kilka porad

Teksty opublikowane na stronach internetowych pełnią wiele ról. Pisane są po ty, by były uzupełnieniem dla precyzyjnie „uszytej” grafiki, by znalazły się w nich frazy kluczowe w idealnych proporcjach, by z sukcesem walczyły co najmniej o Top 10 w rankingu Google, by w końcu ktoś mógł je przeczytać. Nie jest tak, że tekst na stronę

Jak napisać reklamę? Poznaj skuteczne sposoby

Słowa, które nie tylko informują Trudno wyobrazić sobie współczesny świat bez reklam. Ulotki, teksty w prasie czy internecie, billboardy, banery, spoty radiowe i telewizyjne – słowa reklamowe otaczają nas zewsząd. Jednak historia reklamy sięga czasów starożytnych i łączy się ściśle z historią handlu. Kiedyś teksty reklamowe były wykrzykiwane przez kupców, którzy chcieli namówić klientów na

Powrót na początek