Prowadzenie fanpage na Facebook'u

Prowadzenie fanpage na Facebook’u – poznaj miliony swoich potencjalnych klientów

Według obecnych danych, liczba osób korzystających z Facebook’a na terenie Polski to ponad 16 milionów użytkowników. To pierwszy i bardzo ważny argument, dla którego warto założyć fanpage firmy i rozpocząć swoją kampanię. Dzięki opracowanej strategii opartej na wiedzy i doświadczeniu, Twój fanpage stanie się doskonałym kanałem kontaktu z klientami, który podniesie zainteresowanie Twoją firmą.

urachamianie facebook na komputerze

Prowadzenie fanpage na Facebooku – podążaj za trendami

Prowadzenie fanpage na Facebooku to obecnie jeden z głównych kanałów kontaktu z klientami. Codziennie w Polsce korzysta z niego kilkanaście milionów osób. Strona na Facebooku stwarza ogromny potencjał, który możesz wykorzystać do zareklamowania swoich usług oraz zwiększenia świadomości marki. Dzięki sprawnemu odpowiadaniu na wiadomości i komentarze klientów, tworzysz wizerunek marki będącej blisko klienta. Fanpage na Facebooku to również sposób na zaprezentowanie swojej firmy jako troszczącej się o klienta, to sposób na zdobycie zaufania i lojalności.
Umiejętne prowadzenie fanpage polega jednak nie tylko na byciu w stałym kontakcie. Podstawą jest znajomość grupy docelowej, zaplanowana strategia i umiejętność korzystania z dostępnych danych, czyli statystyk udostępnionych przez Facebook’a. Nie musisz robić tego wszystkiego sam – chętnie się tym zajmiemy! Prowadzenie profilu na Facebooku to nasza specjalność!

Prowadzenie konta firmowego na Facebooku – dlaczego warto powierzyć to profesjonalistom

Prowadzenie fanpage firmowego zasadniczo różni się od obsługi konta stworzonego przez portal dla osób prywatnych. W obu postach aktywność polega na dodawaniu postów, jednak to, co dodajemy, o jakiej porze i w jakiej formie ma kluczowe znaczenie dla zasięgu naszych postów. Im większy zasięg, tym większa ilość osób zobaczy Twoją reklamę.
W Haiku Studio wykorzystujemy wiedzę i dostępne narzędzia do zaplanowania najlepszej dla Ciebie strategii marketingowej. Cały czas doskonalimy swoją wiedzę i umiejętności, elastycznie podchodząc nie tylko do potrzeb naszych Klientów, ale i do zmieniających się algorytmów. Prowadzenie strony na Facebooku to ciągłe poszukiwanie najlepszych rozwiązań.

Co możemy dla Ciebie zrobić – prowadzenie strony na Facebooku w praktyce

Stworzymy dla Ciebie angażujące posty, pomagające podtrzymać pozytywne relacje z klientami. Zorganizujemy konkursy, promocje i rozdania bądź inne akcje promocyjne, które pomogą Ci pozyskać nowych fanów i co za tym idzie, potencjalnych klientów zainteresowanych Twoimi produktami i usługami.
Prowadzenie strony na Facebooku to praca oparta na wiedzy i doświadczeniu. Fanpage prowadzony przez naszą agencję jest przyjemny dla oka i różnorodny. Stawiamy na obrandowane grafiki i intrygujące materiały. Pomagamy w wyborze najskuteczniejszych funkcjonalności fanapge’a i zajmujemy się reklamą postów. Dzięki szerokiej wiedzy, którą cały czas poszerzamy na szkoleniach i zdobytym doświadczeniu, nasza praca wyróżnia się na tle innych agencji. Prowadzenie konta na Facebooku odbywa się w oparciu o zgromadzoną wiedzę i kreatywne pomysły.

Prowadzenie profilu na Facebooku – ile to kosztuje

Ile kosztuje prowadzenie fanpage na Facebooku? Cena jest zależna od wielu czynników: ilości publikowanych postów, oczekiwań Klienta, branży wielu innych aspektów. Wszystkie wpływają na czas poświęcony na obsługę konta na Facebooku.
Aby ułatwić Ci planowanie budżetu, przygotowaliśmy cennik, w którym możesz zobaczyć nasze propozycje obsługi Twojego fanpage’a na Facebook’u.
Masz pytania? Chcesz zlecić prowadzenie profilu na Facebooku? Skontaktuj się z nami!

Prowadzimy fanapge na Facebooku dla Klientów z całej Polski. Obsługujemy takie miasta jak Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, jak i okoliczne miejscowości: Człuchów, Chojnice, Czersk, Swornegacie, Szczecinek, Kamień Krajeński, Sępólno Krajeńskie, Brusy, Jastrowie i Charzykowy.

Co nowego na blogu?

Segmentacja klientów - jak wpływa na sprzedaż?

Co to jest segmentacja klientów? Segmentacja klientów jest to podział całej bazy osób, które dokonały zakupu Twojego produktu lub usługi według określonych cech wspólnych. W zależności od tego, co oferujesz, inne kategorie będą miały zastosowanie. Bazę możemy dzielić na podstawie np.: Demografii – np. wieku, płci Liczby dokonanych zakupów Miejsca zamieszkania Prawdopodobieństwa dokonania kolejnego zakupu

Jak zaprojektować wizytówkę? Praktyczne porady

Dlaczego wizytówka jest potrzebna? Teoretycznie mogłoby się wydawać, że ten niewielki kartonik jest zbędny w dzisiejszych czasach – dane można przecież szybko zapisać w smartfonie i po kłopocie. Warto jednak pamiętać, że wizytówka pełni funkcję zarówno stricte informacyjną, jak i reklamową. Ma w sobie moc przyciągania nowych klientów, ale może ich również odstraszać, jeżeli projekt

Powrót na początek