Zaprojektowaliśmy:
Strona internetowa
Nasze działania
Pracę rozpoczęliśmy od poznania oczekiwań Klienta i rozplanowania działań. W pierwszej kolejności powstawał projekt graficzny. Nasz grafik w porozumieniu z Klientem i w oparciu o przygotowany wcześniej logotyp, wybrał kolorystkę strony i jej układ. Dzięki temu, cała strona ma spójny, przyjazny użytkownikowi wygląd, będący jednocześnie ukierunkowanym na maksymalne korzyści dla naszego Klienta.
Dlatego u samej góry strony znajduje się dobrze widoczny numer telefonu. Dzięki tamu, osoby odwiedzające strony, poszukujące pomocy drogowej, szybko skontaktują się z naszym Klientem, nawet w przypadku wolnego ładowania się strony.
Kolorystyka strony to przede wszystkim kolory żółty, czarny i biały. Nawiązują one do branży pomocy drogowej i tworzą kontrastowe, zwracające uwagę połączenie. Jednocześnie taki dobór kolorów, ułatwia poruszenie się po stronie osobom niedowidzącym bądź mającym problemy ze wzrokiem.
Strona posiada intuicyjną nawigację, która dzieli zamieszczone na niej treści na kategorie. Dzięki temu, użytkownik strony szybko znajdzie interesujące go informacje. Treści zamieszczone na stronie obrazują największe zalety skorzystania z usług formy Gex – Hol.
Na nowej stronie znajdziemy też dokładny opis zakresu świadczonych usług i mapkę dojazdu. Indywidualnie zakodowany projekt strony oparliśmy na stabilnym serwerze, odpornym na działania hakerskie. Dzięki temu strona działa płynnie.
Efekt
Efektem współpracy jest odświeżenie wizerunku naszego Klienta i otwarcie się na możliwość pozyskania nowych zleceń, dzięki witrynie internetowej. Profesjonalna wizytówka przedstawiam Gex – Hol jako firmę z wieloletnim doświadczeniem, posiadającą rozbudowaną ofertę dostępną dla każdego w konkurencyjnych cenach.
Kolejny kanał kontaktu z Klientem wpływa pozytywnie na budowanie relacji. Za pośrednictwem strony czy bloga firmowego, właściciele firmy mogą na bieżąco informować swoich klientów o zmianach w firmie, poszerzeniu zakresu usług czy osiągnięciach.
Zbudowana przez nas strona jest nowoczesna i responsywna – dobrze wyświetla się na wszystkich urządzeniach mobilnych. Dzięki temu jest atrakcyjna dla odbiorcy i umożliwia pozyskanie kolejnych zleceń dla naszego Klienta.