Haiku Studio to marka, która pracuje na zaufanie klientów już od 2007 roku. W tym czasie zdobyliśmy nie tylko zaufanie i dobrą opinię. Dzięki trudnemu do przecenienia doświadczeniu powiększyliśmy zespół i rozwinęliśmy się na tyle, że dziś możemy świadczyć szeroki zakres usług. Zajmujemy się projektowaniem stron www, ich pozycjonowaniem, promocją firm w mediach społecznościowych oraz przygotowywaniem materiałów reklamowych. Świadczymy usługi kompleksowe, zachowując przy tym najwyższe standardy.

Zaprojektowanie strony internetowej? Nie ma problemu!

Potrzebujesz nowej strony internetowej? W takim razie możesz odetchnąć z ulgą. Posiadamy najwyższe kompetencje, poparte realnymi wynikami. Tworzymy nowoczesne strony www, które zachwycają designem, ale przede wszystkim zapewniają intuicyjną nawigację. To najwyższa wygoda dla użytkownika, a dla Ciebie gwarancja wejść na stronę.

Tak, Twój sklep internetowy może być dobrze zaprojektowany.

Jedyne co musisz zrobić to zaufać najwyższym kompetencjom. Podstawą dobrze prosperującego sklepu internetowego jest design strony. Jeśli całość jest wygodna dla użytkownika i cieszy jego oko – możesz być spokojny o ruch. Pamiętaj też, że Twój sukces to również nasz sukces – właśnie dlatego podchodzimy do wszystkiego, co robimy z tak dużą pasją.

 

 

Obsługujemy klientów z całego kraju. W przypadku zleceń dla firm z Chojnic lub ich okolic jest możliwy dojazd na spotkanie do siedziby firmy Klienta.

Co nowego na blogu?

Jak założyć firmę? Proste zakładanie własnej działalności

Jak założyć firmę – wybór formy prawnej Od tego w zasadzie powinno się zacząć, ponieważ forma prawna firmy wpływa w dużym stopniu na koszty jej założenia, czas oczekiwania na rejestrację, możliwości prowadzenia, rodzaj i wysokość opodatkowania, a także wysokość składek ZUS. Ponadto decyduje o tym, czy będziesz ponosić odpowiedzialność osobistą za wszelkie zobowiązania firmowe, czy

Segmentacja klientów - jak wpływa na sprzedaż?

Co to jest segmentacja klientów? Segmentacja klientów jest to podział całej bazy osób, które dokonały zakupu Twojego produktu lub usługi według określonych cech wspólnych. W zależności od tego, co oferujesz, inne kategorie będą miały zastosowanie. Bazę możemy dzielić na podstawie np.: Demografii – np. wieku, płci Liczby dokonanych zakupów Miejsca zamieszkania Prawdopodobieństwa dokonania kolejnego zakupu

Powrót na początek