Opisy produktów

Zwiększ sprzedaż w swoim sklepie, nie zmieniając cen

Chcesz zwiększyć zyski ze sprzedaży w sieci? Zadbaj o odpowiednią prezentację oferowanych produktów. Dzięki przygotowanym przez nas opisom produktów, wywołasz postawy konsumenckie u swoich klientów i zmniejszysz ilość zwrotów, a Twój sklep zyska opinię zaufanego miejsca, w którym warto robić zakupy.

Opisy produktów- jak opisać, żeby sprzedać

Pisanie opisów produktów ma na celu nakłonienie potencjalnego klienta do zakupu. Jak napisać opisy produktów w taki sposób, żeby rzeczywiście wpływały na podejmowanie decyzji konsumenckich u osób odwiedzających Twój sklep?

Bogactwo wartościowych treści

Podstawą dobrego opisu produktu są prawdziwe informacje. Pisanie opisów produktów dla Ciebie opieramy tylko na prawdziwych i istotnych z punktu widzenia klienta informacjach. Dzięki temu, dajesz swojemu kupującemu dokładnie to, czego potrzebuje, szanujesz jego czas i pieniądze. Twój sklep staje się miejscem godnym zaufania i przyciągnie kolejnych klientów. Nasze teksty to treść przygotowana przez doświadczonego copywritera, posiadającego dużą wiedzę i z zaangażowaniem podchodzącego do każdego projektu.

Ważne, żeby opis produktu w Twoim sklepie w pełni zaspokajał ciekawość kupującego. Pamiętaj, że w tym procesie zakupowym swobodne zadawanie pytań jest utrudnione. Nie każdy klient napisze do Ciebie maila bądź zadzwoni, żeby dopytać o interesujące go informacje. Bardziej prawdopodobne jest, że znajdzie je w innym sklepie… … i tam właśnie dokona zakupu.

Dlatego przygotowując opis produktu dla Ciebie, używamy zrozumiałego dla Twojego klienta języka i obrazowo opisujemy wszystkie cechy oferowanego produktu. Dzięki temu, kupujący widzi, że nie masz nic do ukrycia. Dobra treść buduje zaufanie i zmniejsza prawdopodobieństwo zwrotu zakupionego towaru. Zajmujemy się nie tylko pomocą w przygotowaniu treści, ale i tworzeniem sklepów internetowych.

Określ, co i komu chcesz sprzedać

Pisanie opisów produktów opiera się na dobrej znajomości danego przedmiotu i warunków panujących na rynku. Przygotowując opis produktu dla Ciebie, poznajemy specyfikę Twojej branży i przedstawioną ofertę. Jest to bardzo istotne, ponieważ dzięki temu zyskujemy argumenty, które pomogą nam przekonać potencjalnego klienta, że warto dokonać zakupu właśnie u Ciebie.

W przypadku produktów szeroko dostępnych, pisanie opisów produktów polega nie tylko na rzetelnym opisie, ale i podkreśleniu zalet, jakie ma Twój sklep. Dzięki temu, klient mimo wielu konkurencyjnych ofert, dokona zakupu właśnie u Ciebie.

Sprzedajesz towar niszowy? Odkryjemy przed Twoim klientem cały wachlarz jego zalet i powodów, dla których warto go kupić!

Szanujemy czas i pieniądze nie tylko Twoje, ale również Twoich klientów. Dlatego przygotowane przez opisy produktów są odpowiedzią na potrzeby Twojej grupy docelowej. Pisząc je, używamy zrozumiałego dla odbiorcy języka, tworząc kreację Twojego biznesu opartą na oryginalności i spójności z ideą marki.

Opisy produktów przygotowujemy z pomysłem. Nasze słowa działają na wyobraźnię. Dzięki użyciu bogatego słownictwa, grafik i porównań, stworzony przez nas opis jest dodatkową reklamą Twojego towaru i sklepu, za którą nie musisz dopłacać!

Optymalizacja tekstu to początek sukcesu

Opis produktu w dużym stopniu wpływa na współczynnik konwersji w Twoim sklepie. Działa jak doświadczony, znający techniki sprzedażowe handlowiec, z tą różnicą, że nie dopomina się o podwyżkę.

Aby dać mu szansę na przekonanie kupującego do finalizacji transakcji, oferta Twojego sklepu powinna być dobrze widoczna w wyszukiwarce internetowej. Aby osiągała wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania, potrzebna jest optymalizacja zamieszczonych na niej treści. Dzięki optymalizacji, jesteśmy w stanie uzyskać wysokie wyniki w procesie pozycjonowania.

W tym celu wykorzystujemy naszą, zdobyta przez lata wiedzę o SEO, dobierając frazy kluczowe, unikalny opis, formatowanie tekstu i wiele innych czynników, którymi dzięki współpracy z nami nie musisz zawracać sobie głowy. Pisanie opisów produktów

 

Chcesz sprzedawać więcej? Skontaktuj się z nami i zamów opisy produktów do Twojego sklepu!

Co nowego na blogu?

Segmentacja klientów - jak wpływa na sprzedaż?

Co to jest segmentacja klientów? Segmentacja klientów jest to podział całej bazy osób, które dokonały zakupu Twojego produktu lub usługi według określonych cech wspólnych. W zależności od tego, co oferujesz, inne kategorie będą miały zastosowanie. Bazę możemy dzielić na podstawie np.: Demografii – np. wieku, płci Liczby dokonanych zakupów Miejsca zamieszkania Prawdopodobieństwa dokonania kolejnego zakupu

Jak zaprojektować wizytówkę? Praktyczne porady

Dlaczego wizytówka jest potrzebna? Teoretycznie mogłoby się wydawać, że ten niewielki kartonik jest zbędny w dzisiejszych czasach – dane można przecież szybko zapisać w smartfonie i po kłopocie. Warto jednak pamiętać, że wizytówka pełni funkcję zarówno stricte informacyjną, jak i reklamową. Ma w sobie moc przyciągania nowych klientów, ale może ich również odstraszać, jeżeli projekt

Powrót na początek