Reklama w Google

Reklama w Google, czyli skuteczny sposób na wypromowanie się w internecie!

Masz firmę i zależy Ci na skutecznej reklamie w Google? Zgłoś się do nas! Haiku Studio od lat zajmuje się prowadzeniem skutecznych kampanii reklamowych w Google. Jesteśmy specjalistami od Google AdWords oraz dodawaniem firm do Google Maps. Nasze działania marketingowe dopasowujemy do potrzeb i wymagań Klientów.

Jeśli chodzi o marketing internetowy to prawie każdy jest w stanie samodzielnie poczynić kilka prostych kroków, bo na social media znamy się niemalże wszyscy. Prowadzenie fanpage’u na Facebooku, wysyłanie e-maili czy podawanie przeróżnych informacji na swoich profilach w social mediach to czynności dość proste, jeśli chodzi o ich podstawowe opanowanie. Potrzeba jednak czasu, aby regularnie i na bieżąco kontrolować te działania. Wielu ludziom tego czasu brakuje, są też tacy, którzy wolą mieć zrobioną profesjonalną kampanię reklamową w Internecie – wobec czego zlecają to m.in. naszej firmie.

Chcąc poprowadzić profesjonalną kampanię reklamową – reklamy w Google, potrzebujemy natomiast umiejętności i czasu.

Nasza firma od lat tworzy kampanie reklamowe w Google AdWords. Mamy w tym doświadczenie i umiejętności, pozwalające na skuteczne wypromowanie każdej firmy!

Stworzyliśmy już wiele reklam w Google i dzięki pozytywnym efektom, zostaliśmy niejednokrotnie docenieni. Wielu z Naszych Klientów, w ramach wdzięczności poleca naszą firmę – stąd rosnące zainteresowanie usługą reklamy w Google w naszej firmie.

gdzie możesz zaistnieć w Google

Google AdWords – reklama w Google

Google AdWords to system reklamowy firmy Google – jedyny możliwy, pozwalający na reklamowanie siebie i swojej marki w Google, którego celem jest wyświetlanie użytkownikom Google reklam tekstowych lub graficznych (w zależności od rodzaju sieci wybranej przez firmę, która chce się zareklamować). Zarówno reklamy graficzne, jak i tekstowe należą do kategorii linków sponsorowanych.

Reklamy tekstowe czy reklamy graficzne w Google?

Reklamy w Google dzielą się na kampanie. Do wyboru mamy kilka typów kampanii: kampanie wideo, promocje aplikacji, zakupy Google, sieci reklamowe i sieć wyszukiwania. Do najczęściej spotykanych i kojarzonych przez ludzi należą zapewne reklamy tekstowe w Google lub reklamy graficzne. Które są lepsze? W jakie reklamy Google najlepiej zainwestować?

Zastanawiając się nad typem reklam, który będzie najbardziej odpowiedni dla Ciebie – najlepiej jest skonsultować to ze specjalistami od reklamy w Google. To, czy wybierzesz reklamy graficzne czy tekstowe, zależy w dużej mierze od tego, jaką kwotę jesteś w stanie przeznaczyć na realizację kampanii. Reklamy graficzne w Google są przede wszystkim droższe. Ważne jest też jakiego efektu końcowego oczekujesz. Optymalnym rozwiązaniem jest połączenie reklam tekstowych z graficznymi.

Nasi spece od Google AdWords doradzą Ci najlepszą opcję reklamy w Google!

Reklamy tekstowe są to reklamy wyświetlające się na pierwszych pozycjach, po próbie wyszukania potrzebnej frazy w wyszukiwarce (nad wynikami organicznymi – są od nich wyraźnie oddzielone). Reklamy tekstowe w Google są oznaczone charakterystycznym żółtym znaczkiem “Reklama”. Tego typu reklamy z reguły funkcjonują na zasadzie tzw. CPC, czyli są płatne za każde kliknięcie przez zainteresowaną osobę i przejście przez link do strony reklamodawcy. Jest to dobra opcja pod tym względem, że nie płacisz za każdorazowe wyświetlenie reklamy, tylko za kliknięcie w reklamę w Google przez potencjalnego odbiorcę Twoich produktów, usług etc.

Reklamy graficzne to natomiast reklamy emitowane za użyciem tzw. feedów produktywnych. Są to reklamy graficzne, pojawiające się w wyszukiwarce, gdy Google pobiera informacje na temat produktu wraz z grafiką. Z pewnością każdy je kojarzy, stąd też fakt, że są one bardzo skuteczne.

Reklamy w Google – powierz to nam!

Google AdWords to zbiór narzędzi do promowania Twojej marki w Google. Jedne z nich są mniej skomplikowane, inne bardziej. Częściowo reklamę w Google można zrobić samodzielnie, jednak zawsze warto zaufać profesjonalistom i jeśli masz do dyspozycji większy budżet – ponad kilkaset złotych, wtedy należy powierzyć to zadanie odpowiedniej firmie wyspecjalizowanej w Google AdWords.

Nasza firma, jak już wcześniej wspomniano, zajmuje się tym tematem od lat i zawsze z powodzeniem.

Ogromnym plusem jest to, że zlecając przygotowanie profesjonalnej kampanii reklamowej naszej firmie, masz pewność natychmiastowych i zauważalnych efektów!

Koszty kampanii reklamowej w Google zaczynają się od kilkuset złotych i są elastyczne. W zależności od tego, czego potrzebujesz i jakich efektów oczekujesz, nasza firma w taki sposób zoptymalizuje działania w ramach kampanii, aby była ona efektywna.

Z tego typu zadaniami warto zwrócić się do nas. Ponieważ zyskujesz pewność, że niemalże natychmiast osiągniemy zdecydowanie lepsze efekty, aniżeli osoby, które nie znają systemu działania reklam w Google. A po co tracić czas i pieniądze, skoro jesteśmy dostępni?

Najistotniejsze we współpracy z nami jest to, że to Ty określasz wysokość budżetu, który chciałbyś przeznaczyć na reklamę w Google. Nasze działania są dopasowane do tej kwoty. Doradzimy Ci, jaka forma reklamy jest dla Ciebie odpowiednia i pomożemy Twojej firmie osiągnąć zaplanowane cele!

Chcąc uzyskać jeszcze lepsze efekty, warto jest zdecydować się na połączenie kampanii reklamowych Google AdWords z Google Analytics, które jako internetowe narzędzie do analizy statystyk serwisu internetowego, pozwoli zoptymalizować skuteczność kampanii. Pokaże co działa, co niekoniecznie i co dobrze jest zmienić.

Nasi specjaliści zajmą się przygotowaniem efektywnej kampanii od A do Z, proponując najskuteczniejsze słowa kluczowe – odpowiednie do typu reklamowanej działalności. Przygotujemy dla Ciebie także reklamy oraz ustawimy narzędzia analityczne w taki sposób, abyś mógł łatwo sprawdzić, za co płacisz.

Skuteczne reklamy w Google Maps – to możliwe!

Zaistnienie w internecie – szczególnie w najpopularniejszej w ostatnich latach wyszukiwarce Google – to szansa dla każdej firmy na wybicie się z tłumu i zdobycie nowych Klientów. Na samym początku najważniejszym zabiegiem jest zadbanie o to, by firma istniała w Google pod prawdziwym adresem. Dzięki temu każdy zainteresowany usługami/produktami będzie mógł bez problemu dotrzeć do Twojej siedziby. Tego typu rozwiązanie zapewnia opcja widoczność firmy w mapach Google.

Reklamy w Google Maps to działania promujące przedsiębiorstwo przede wszystkim na poziomie lokalnym. Reklamy w Google Maps są darmowe, co jest dużym plusem przy kosztach, jakie trzeba wyłożyć na inne typy kampanii reklamowych w Google.

Pamiętajmy, że lokalne reklamy w wyszukiwarkach i mapach Google to same korzyści i dogodne rozwiązanie dla Twojego biznesu!

Wyniki organiczne jako forma reklamy w Google

Gdy stosujemy działania mające na celu wypromowanie biznesu, mamy do dyspozycji jako podstawową formę tzw. wyniki organiczne wyszukiwania. Jest to jedna z opcji optymalizacji widoczności firmy w Google – zaraz obok Google AdWords. Należy pamiętać, że wyniki organiczne wyszukiwania to opcja darmowa. Wystarczy, że strona zostanie zindeksowana przez roboty Google.

Wypromowanie strony na czołowe pozycje w wynikach Google jest niestety trudne przy stosowaniu pozycjonowania organicznego i efekty widoczne są dopiero po dłuższym czasie. A nie jak w przypadku reklamy w Google AdWords, gdzie efekty pozycjonowania widoczne są niemal natychmiast.

Osiągnięcie pozycji na pierwszej stronie wyszukiwań w Google to wyczyn. Jeszcze trudniej utrzymać się tam na stałe. Pozycjonowanie organiczne to nieustanna i ciężka praca, którą również chętnie dla Ciebie wykonamy.

Dlaczego warto z Nami współpracować?

  • zapewniamy opiekę specjalisty, gotowego służyć pomocą w każdej sprawie i o każdym niemalże czasie,
  • realizację zadań zaczynamy natychmiast,
  • sporządzamy dokładne raporty prac oraz skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych w Google,
  • nie mamy żadnych ukrytych kosztów – gwarantujemy przejrzystość działań.

Podsumowując…

Wybierając reklamy w Google i decydując się tym samym na promowanie strony www w internecie, z reguły początkowo proponuje się wykupienie linków sponsorowanych. Są one w stanie bardzo szybko „zrobić ruch” i sprawić, że staniemy się widoczni w Google. Co do wyników organicznych w wyszukiwarce Google – zaleca się stosowanie tej metody w późniejszym czasie, ponieważ na początku trudno jest tutaj cokolwiek pozytywnego zdziałać. Nie znaczy to jednak, że jest to niemożliwe!

Korzyści, jakie otrzymujesz poprzez reklamy w wynikach organicznych wyszukiwarki Google lub działania z kampanii AdWords warto jest łączyć zarówno ze sobą jak i np. z reklamą w mapach Google. Tak powiązane działania dają Ci pewność dotarcia do większego grona osób, potencjalnie zainteresowanych współpracą z Tobą!

Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Gdańsk, Katowice, Łódź
Chojnice, Człuchów, Czersk

Zależy Ci na skutecznej w reklamie w internecie? Skorzystaj z naszej pomocy!

Co nowego na blogu?

Jak pisać teksty na stronę internetową, które przyciągną uwagę? Kilka porad

Teksty opublikowane na stronach internetowych pełnią wiele ról. Pisane są po ty, by były uzupełnieniem dla precyzyjnie „uszytej” grafiki, by znalazły się w nich frazy kluczowe w idealnych proporcjach, by z sukcesem walczyły co najmniej o Top 10 w rankingu Google, by w końcu ktoś mógł je przeczytać. Nie jest tak, że tekst na stronę

Jak napisać reklamę? Poznaj skuteczne sposoby

Słowa, które nie tylko informują Trudno wyobrazić sobie współczesny świat bez reklam. Ulotki, teksty w prasie czy internecie, billboardy, banery, spoty radiowe i telewizyjne – słowa reklamowe otaczają nas zewsząd. Jednak historia reklamy sięga czasów starożytnych i łączy się ściśle z historią handlu. Kiedyś teksty reklamowe były wykrzykiwane przez kupców, którzy chcieli namówić klientów na

Powrót na początek