Kampanie reklamowe AdWords to zaawansowany system reklamowy od Google, który umożliwia wyświetlanie reklam w wyszukiwarce Google, a także reklamy graficzne w sieci witryn internetowych, tworzonych przez firmy będące partnerami Google.
Nasza firma tworzy kampanie AdWords w sieci wyszukiwania Google Ads. Naszymi Klientami są głównie firmy usługowe, potrzebujące efektywnych kampanii AdWords, po to, aby rozszerzyć swoją działalność i przyciągnąć jak największe grono potencjalnych odbiorców swoich usług.
Przy tworzeniu kampanii reklamowej Google AdWords, aby była ona odpowiednio skuteczna, należy mieć na uwadze:
- Dopasowanie kampanii reklamowej Google Ads do profilu działalności firmy,
- Uwzględnienie oczekiwanych rezultatów, jakie kampania AdWords powinna przynieść,
- Dopasowanie typu i sposobów działania kampanii AdWords do budżetu, jaki Klient może na nią przeznaczyć, przy jednoczesnym zachowaniu skuteczności jej działań,
- Podjęcie wszelkich możliwych działań w celu pełnej optymalizacji (w jak najszybszym czasie) ruchu na stronie internetowej, co doprowadzi do znacznego wzrostu zapytań ofertowych, wzrostu sprzedaży oraz poprawi wizerunek firmy.
W naszym zespole posiadamy profesjonalistów, którzy tworzą kampanie reklamowe AdWords od samego początku, czyli – rozpoczynając od etapu planowania i konfiguracji kampanii AdWords.
Aby zoptymalizować efekty kampanii Google AdWords na samym początku współpracy, musimy jak najlepiej poznać Twoją firmę – czym się zajmuje, jakiego typu klientów pozyskuje i chce pozyskać. Dzięki temu będziemy mogli sporządzić odpowiednią strukturę działań kampanii reklamowej, która zaowocuje, po jej wdrożeniu.
Co może dać Twojej firmie stworzona przez nas Kampania AdWords ?
- Optymalizacja ruchu na Twojej stronie internetowej
Reklamy typu AdWords można stworzyć w oparciu o konkretną grupę odbiorców. Jest to korzystne w celu szybkiego i efektywnego pozyskania ruchu na stronie internetowej, co przekłada się na wysokość sprzedaży produktów i usług.
- Koszty reklamy zależne od efektów
Opłaty pobierane są tylko i wyłącznie za kliknięcie w wyskakującą reklamę. Nie ma żadnych opłat za samo wyświetlenie się reklamy! Tego typu rozwiązanie kwestii finansowania jest najbardziej efektywne, bo płacisz za faktyczne zainteresowanie użytkownika reklamą, a nie za samo wyświetlenie, które może mieć miejsce gdziekolwiek, jeśli reklama nie będzie do końca odpowiednio spersonalizowana.
Sposób wykorzystywania różnych typów kampanii AdWords umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów na każdym etapie procesu zakupowego. Wzrost sprzedaży jest kontrolowany za pomocą specjalnych narzędzi, które są w stanie również zmierzyć go i przekazać informacje o faktycznym zainteresowaniu firmą i jej usługami.
- Pełna kontrola nad kierunkiem kampanii oraz finansowaniem
Duża liczba możliwości konfiguracji oraz opcji ustawień kampanii Google AdWords umożliwia pełną kontrolę nad emisją reklam w wybranych kanałach, zgodnie z indywidualnymi potrzebami oraz wysokością budżetu.
- Nieograniczone możliwości
Kampania reklamowa AdWords może być prowadzona niemalże wszędzie – na każdym obszarze i w każdym czasie. Obecnie nie ma problemów z promocją marek w kanałach czy na rynkach zagranicznych. Pamiętajmy, jak ważne jest pozyskiwanie zagranicznych kontrahentów – dają oni praktycznie nieograniczone możliwości rozwoju, większą sprzedaż i zwiększają zasięg działania firmy. To wszystko dzięki kampaniom reklamowym AdWords, które mogą być tworzone na rynkach zagranicznych, bez potrzeby specjalnego zwiększania nakładów finansowych, co przed powstaniem kampanii AdWords było niestety konieczne.
Kampanie reklamowe Google AdWords pozwalają na bezproblemowe dotarcie do grup docelowych dla danej marki, co przekłada się na wzrost zainteresowania oraz sprzedaży usług.
Kilka powodów, dla których warto zainwestować w nasze kampanie reklamowe AdWords:
- precyzyjne targetowanie,
- pełna kontrola nad finansami,
- szczegółowy pomiar efektów,
- precyzyjny wybór celów kampanii,
- ogromny zasięg sieci reklamowej,
- wysoko konwersyjny ruch
- optymalizacja ruchu na stronie internetowej,
- większe i szybsze efekty niż za użyciem SEO,
- możliwość odpowiedniej personalizacji treści,
- widoczność reklam w Mapach Google,
- możliwość analizy konkurencji.